Значення соціальних мереж в місії Церкви

Категорія: Останні новини
Опубліковано: Неділя, 28 квітня 2013, 20:07
Перегляди: 1555

Напередодні 47-го Всесвітнього дня засобів масової комунікації, що відзначається у неділю 12 травня, голова Папської ради з засобів масової комунікації звернув увагу на значення соціальних мереж в місії Церкви.

Архієпископ Клаудіо Марія Челлі підкреслив, що приклад дає сам Папа. Він назвав «твітти» Святішого Отця «іскрами істини і мудрості».

„У наш час, коли поширюється духовна порожнеча, прекрасно приймати ці короткі, але інтенсивні дари істини і краси”, – зазначив ієрарх. Він додав, що соціальні мережі повністю відповідають логіці євангелізації, яка є місією, що не обмежена ні часом, ні простором, що характерно і для соціальних інтернет-спільнот. Християнину, на думку голови Папської ради, тут треба просто бути, ділячись знаннями, ведучи діалог, зав’язуючи нові відносини.

На думку ватиканського ієрарха, важливим є знаходження священиків у соціальних медіа. Але вони, звичайно, повинні зберегти свою ідентичність в мережі і проводити пастирську роботу. Тому потрібно, щоб священики були технічно і професійно підготовленими і компетентними для цієї місії, звернув увагу голова Папської ради.

Архієпископ Челлі нагадав, що саме II Ватиканський Собор «відкрив шлях» до сьогоднішнього розуміння соціальної комунікації в Церкві. Соборний документ «Inter Mirifica» якимось чином передбачив не тільки розвиток технологій, але й зміну способу життя людей. Сьогодні Церква прагне внести свій практичний внесок у світ ЗМІ, „намагаючись все краще і краще координувати свої дії”, – зазначив архієпископ Челлі в інтервʼю італійській «La Stampa».

„Рятівна любов Христа досягає людину там, де вона знаходиться, навіть в мережі”, – висловив переконання ватиканський ієрарх. Проте, на його думку, „людина має знайти суспільство, яке прийме її і допоможе жити в повноті відносинами з Христом”.


За матеріалами: catholicnews.org.ua