З 12 по 17 серпня 2019 р. Б., у Малоберезнянському монастирі оо. Василіян проходив молодіжний табір за темою «Інтернет – це також дорога до неба». Мета табору була показати молоді, що навіть через інтернет можна бути з Богом.
З 11 по 14 серпня пластуни станиці Мукачева мали мандрівку в с. Лумшори, за участю станичного капелана о. Еміліяна Гавея ЧСВВ.
19 серпня 2019 р. Б., у Василіянській обителі в Малому Березному з нагоди монастирського празника Преображення Господнього, була відслужена урочиста Божественна Літургія.
18 серпня 2019 р. Б., у Василіянському монастирі в Малому Березному розпочалося урочисте святкування празника Преображення Господнього.
11 серпня цього року року відбувся IV відкритий Міжнародний фестиваль народних промислів та народної творчості Ужанської долини «Березнянський ярмарок». Участь у цьому фестивалі взяв і парафіяльний хор, що діє при Монастирі Святого Миколая отців Василіян у Малому Березному, який розпочав фестиваль молитвою «Отче наш». Керівником хору є Адміністратор парафії о. Лука Буняк, ЧСВВ, деригентом хору п. Неля Глодан.
Упродовж тижня, з 5 по 11 серпня, у Парафії Зіслання Святого Духа, що діє при Малоберезнянському василіянському монастирі св. Миколая, було організовано тижневий табір «Веселі канікули з Богом» для дітей віком від семи до одинадцяти років.
(заключний документ першої сесії собору монашества УГКЦ «Преображення у Господі»: Ідентичність монашества в покликанні і служінні УГКЦ. Розділ І)
Пресвята Тройця як сопричастя трьох Божих Осіб в єдності любови є найвищим зразком християнського та монашого життя і найкращим взірцем посвяти й виховання особистої, спільнотної та церковної ідентичности. Монаша ідентичність – це тайна, укрита в лоні Пресвятої Тройці. Щоб її пізнати, треба з покорою та вірою наблизитися до тайни нашого Бога і з погляду Святого Духа відкривати Божий задум щодо нас – як Бог дивиться на нас.
Вершина духовного життя - споглядання Божественної Тройці. Це споглядання є одночасно сопричастям у Божому житті, входженням у глиб Його тайни. Що глибше входимо, то більше насичуємося. Проте, сповнюючись, Бога не вичерпуємо. Триособове життя Боже глибше за наші - хай і переповнені Богом - серця. У цьому - наше вічне життя, внутрішнє життя Пресвятої Тройці. Ми знаємо, що воно инакше, ніж наше, несотворене. Воно - життя в сопричасті Осіб. Споглядаючи цю тайну, ми змушені замість мови понять використовувати мову парадоксів й антиномій.